mag ik als ik over 2 maanden 18 word een hotelkamer boeken?

ik word in mei 18, nu wil ik graag met mijn vriend (die 19 is) een weekendje weg eind maart. mag ik dan de hotelovernachting boeken? en als dat wel/niet zo is wat heb ik dan nodig zodat het wel kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Ja dat mag, veel plezier!

En je hebt alleen geld of een ander wettig betaal middel nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat mag. Je bent meerderjarig als je 18 bent dus dan heb je geen toestemming meer nodig van een ouder of verzorger.

Veel plezier in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem wel voor de zekerheid eerst contact op met het hotel, om teleurstelling te voorkomen. Veel plezier ! Ps: neem een kijkje op wwe.prestonpalace.nl peraoonlijk vind ik dit een i d e a l e hotel..:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is geen probleem,zodra je 18 bent en een geldig paspoort of id kaart hebt kun je een hotel kamer boeken.Houd er wel rekening mee dat in sommige hotels een aanbetaling (borg) of een creditcard kopie wordt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet 18 zijn. Maar je kunt je vriend ook even laten boeken toch?