Zijn er reizen met cruiseboten waar je je hond mee mag nemen?

11 jaar geleden
in: Vakantie
8.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh. Uitlaten op het dek???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet? Een stukje 'gras' en een poepzakje is alles wat je nodig hebt, toch? Of de hond ook in zijn andere behoeftes wordt voorzien is dan nog maar de vraag... Waar laat je zo'n beestje de hele dag? Zat mensen die allergisch zijn dus mee naar binnen nemen zal niet echt een optie zijn, en het is toch een roedeldier, dus hele dagen alleen in de hut is ook zielig. Misschien een gat in de markt? Een cruise organiseren voor mensen met honden?
adriana
11 jaar geleden
Ik heb geen hond, maar vroeg me dus af hoe de hond uit te laten , en hem wat bewegingsvrijheid te geven.
Wie laat wie nu uit (?) is dan hier de vraag.

Antwoorden (1)

Er is wel een apart bedrijf die op betsaande cruises "diervriendelijk verblijf" verzorgt, o.a. op de QM2:

http://www.pettravel.com/passports_cruise_ships.cfm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Volgens mij is dit alleen voor een overtocht, b.v. naar Engeland ( dog shows of zoiets) maar niet voor een vakantiereis. Maar de maat van de Labrador en/of de Weimaraner is al uitgesloten op grond van de grootte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat leest alsof het meer overtochten betreft (noemen ze soms ook een cruise..gekke mensen). En inderdaad "diervriendelijk" is een understatement! Ik zou het mijn dieren in ieder geval niet aan doen om de hele dag in een super kleine kennel te moeten zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ivana: De Queen Mary 2 wordt echt niet ingezet op overtochten Nederland - Engeland.
Een transatlantische crossing klinkt logischer.