Hoeveel kost een auto huren, op Gran Canaria?

Wij zitten volgend jaar in het Eugenia Victoria hotel op Gran Canaria, playa del Ingles. Ik ben daar al eens eerder geweest en ik meen mij te herinneren dat onder het hotel een autoverhuur bedrijf zat.

Volgend jaar gaan wij weer en het leek ons leuk een dagje een auto te huren om het eiland te verkennen. Maar hoeveel kost het nou om zo'n auto te huren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (3)

Je kunt je beter even verdiepen waar je goedkoop een auto kan huren. Meestal ben je heel duur uit als je gewoon de eerste en de beste verhuurzaak, naast het hotel in loopt en daar wat huurt. Als bron gewoon een google overzicht.
Alvast een fijne vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn daar zeer veel goedkope autoverhuurbedrijven. Drie jaar geleden betaalde ik daar € 89,= (incl afkoop eigen risico) voor drie dagen een Peugeot partner.

Je kan ook via de reisorganisatie of de hostess huren, maar dan is het veel duurder omdat zij er ook aan moeten verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies wat je zegt: Via de hostess is alles veel duurder. Ook de excursies kun je veel voordeliger lokaal boeken. +1 € 89,= zal niet meer lukken. Gran canaria is de afgelopen drie jaar behoorlijk duurder geworden.
Je kunt dat makkelijk via zoeksites bekijken, een week huur al vanaf € 11,- per dag.