Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een auto huren, op Gran Canaria?

Wij zitten volgend jaar in het Eugenia Victoria hotel op Gran Canaria, playa del Ingles. Ik ben daar al eens eerder geweest en ik meen mij te herinneren dat onder het hotel een autoverhuur bedrijf zat.

Volgend jaar gaan wij weer en het leek ons leuk een dagje een auto te huren om het eiland te verkennen. Maar hoeveel kost het nou om zo'n auto te huren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt je beter even verdiepen waar je goedkoop een auto kan huren. Meestal ben je heel duur uit als je gewoon de eerste en de beste verhuurzaak, naast het hotel in loopt en daar wat huurt. Als bron gewoon een google overzicht.
Alvast een fijne vakantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn daar zeer veel goedkope autoverhuurbedrijven. Drie jaar geleden betaalde ik daar € 89,= (incl afkoop eigen risico) voor drie dagen een Peugeot partner.

Je kan ook via de reisorganisatie of de hostess huren, maar dan is het veel duurder omdat zij er ook aan moeten verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies wat je zegt: Via de hostess is alles veel duurder. Ook de excursies kun je veel voordeliger lokaal boeken. +1 € 89,= zal niet meer lukken. Gran canaria is de afgelopen drie jaar behoorlijk duurder geworden.
Je kunt dat makkelijk via zoeksites bekijken, een week huur al vanaf € 11,- per dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding