Mag je op transavia vluchten een e-sigaret gebruiken?

14 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Interessante vraag. Vraag je specifiek naar Transavia omdat je ermee gaat vliegen, of zij jou andere maatschappijen bekend waar het al dan niet mag?
Rieneke1
14 jaar geleden
ik meen te weten dat de ene maatschappij het toestaat, maar de andere weer niet.
ik heb vanmiddag m'n vakantie geboekt, met transavia naar samos :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval alvast een plezierige vakantie toegewenst dan.

Het beste antwoord

Volgens mensen uit in de bron staande forum topic mag dit niet bij transavia maar wel bij KLM.

Persoonlijk lijkt mij dat dit niet mag, omdat het moeilijk is te handhaven. Van 3 rijen verderop lijk je namelijk te roken, en daar zit iemand die dit ook graag doet. Op deze manier krijg je onrust in de cabine en dat willen ze graag voorkomen.

Wil je het zeker weten? Mail de customer service van transavia.