Ja hoor, zolang je de draadloze verbindingen maar uitschakelt. Net zoals dat je ipods, draagbare dvd-spelers en telefoons (soms niet) mee mag nemen, zolang ze maar geen verbinden open hebben staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die mag gewoon mee in de handbagage. In het vliegtuig kun je het gerust gebruiken mits het netwerksysteem is uitgeschakeld. Je kunt dus films kijken, muziek luisteren. Wel zorgen dat je na het opstijgen bij je bagage kunt. Soms mag je de handbagage gewoon onder je stoel zetten zodat je na het opstijgen er zo bij kunt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem mijn tablet altijd mee in het vliegtuig en stop die in dat netje in de stoel voor mij, zodat ik er makkelijk bij kan. Inderdaad wel even op vliegtuigstand zetten.