Waar kan je goedkoop overnachten in Birmingham (Engeland) met twee personen, maar wel allebei in een apart bed?

Ik ben op zoek naar een overnachtingsmogelijkheid voor een weekend in oktober. Het liefst in een hotel en dan voor een totaalprijs van 150 euro of minder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je reservering opgeven, dat je 'two single beds' wilt!!

Het beste antwoord

Op Booking.com staan diverse hotels voor rond de € 100. Je kan bij veel hotels direct selecteren of je een kamer wilt met 2 aparte bedden.

Campanile Hotel - Birmingham vraagt € 94,66 voor een kamer met 2 aparte bedden voor 2 overnachtingen in een weekend in oktober.

Zo zijn er op deze site wel meerdere hotels te vinden voor een goedkope prijs.