Weet iemand een hotel of resort te vinden in buitenland alleen gericht op Russen of anderen oostblokkers?

Liefst in Turkije

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je dat hotel al vast uitsluiten...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste hotels en resorts in Turkije (en tegenwoordig ook in Egypte) zijn alleen maar gericht op dit volk. Helaas verzieken zij alles voor alle andere toeristen (west europeanen), waardoor wij steeds minder op vakantie gaan in deze landen. Ze verzieken het voor zich zelf.
Russen en (de meeste) Oostblokkers zijn geen sociale mensen. Ze kunnen niet omgaan met de vrijheden die ze de laatste 15 jaren hebben gekregen.
Snel die muur terug zetten...

Antwoorden (1)

Helaas bestaat dat niet, anders zullen ze toch wel failliet gaan hoor, er is wel een lijst bekend met 33 top hotels waar Russen heel erg veel naartoe gaan in Turkije; zie hieronder:

Maxx Royal Belek (Belek), Barut Hotels Lara (Lara), Martı La Perla (Marmaris), Barut Hotels Hemera (Side), Ali Bey Resort (Side), Gloria Verde Resort (Belek), Aydınbey Kings Palace (Manavgat-Evrenseki), Mardan Palace (Kundu), Rixos Lares (Lara), Cornelia De Luxe (Belek), Otium Eco Club (Side), Güral Premier (Tekirova), Gloria Golf Resort (Belek), Alva Donna Exclusive (Belek), Susesi Luxury Resort (Belek), IC Hotel Residence (Kundu), Limak Arcadia (Belek), Sueno Golf (Belek), Vogue Hotel Avantgarde (Bodrum), Granada Luxury (Alanya-Okurcalar), Amara Dolce Vita (Tekirova), Amara Club Marine HV-1 (Beldibi), Grand Haber (Kemer), Vera Club Hotel Mare (Belek), Akka Antedon (Beldibi), Limak Limra (Kemer), Fame Residence (Kemer), Rixos Sungate (Beldibi), Silence Beach (Manavgat-Kızılağaç), Kilikya Palace Grand (Kemer-Göynük), Adam&Eve (Belek), Fantasia Hotel de Luxe (Kemer), Ela Quality (Belek).