Vraagje is Marokko duurder goedkoper of even duur als Nederland ivm met vakantie ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat zal vooral aan de lengte van de vakantie. Als je een weekend weg wil is Nederland goedkoper (scheelt je een retourticket met het vliegtuig). Als je 4 weken gaat en elke dag uit eten wil zal Marokko goedkoper zijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
Een retourtje Marokko kost meer dan 500 euro, je zal dus 500 euro minder uit moeten geven d.m.v. het verschil in prijs voor voedsel/drank/restaurant/activiteiten/etc. wil een vakantie in M goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Retourtje Marokko kan onder de 250 euro zijn.Als je niet in de vakanties gaat.Je hebt goedkope en duurdere accomodaties.Je kan voor eten ook zelf uitmaken wat je zelf wel.Als je in restaurants gaat eten is het wat goedkoper maar dan ligt het ook weer net aan naar welke restaurant je gaat.