Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedkope Vliegtickets Vergelijken - Welke sites zijn het beste?

Ik vergelijk vliegtickets altijd met http://www.VliegticketsTool.nl en voor korte vakanties in Europa www.Qfly.nl Iemand nog meerdere sites?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In de praktijk zijn veel van de 'goedkope vliegtickets'-sites duurder dan de vliegtuigmaatschappijen zelf. Oftewel: zoek wat websites na met Google, kijk welke vliegtuigmaatschappij telkens het goedkoopste is voor jouw vlucht en boek vervolgens direct bij die vliegtuigmaatschappij, die vaak onder die prijs zit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga ook eerst naar de vergelijkings- of verzamelsites.
Maar daarna ga ik na de afzonderlijke maatschappijen die uit de zoekopdracht kwamen.
Heel vaak is het ticket goedkoper als je rechtstreeks bij de betreffende maatschappij bestelt.
Want die verzamel- en vergelijkingssites verdienen ook geld aan je ticket.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.lowcostairlines.nl/index.html
Ik kijk altijd op deze site, geweldig ,zeker als je een beetje op tijd kunt boeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.vliegennaar.nl is m.i. ideaal omdat je daar op 1 site alle aanbiedingen van een 25 tal andere sites kunt volgen (van Cheaptickets, tot World Tickets, KLM, Martinair, Easyjet ect). Als ik ergens naar toe wil maak ik daar een flight alert aan voor het max. bedrag dat ik wil uitgeven. Vliegennaar.nl stuurt dan een mailtje als er een ticket voor die prijs beschikbaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding