Is het een aanrader om in lissabon een auto te huren ?

met zn 2en. Willen naar cascais enzo..

mvgroet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Parkeren is één grote ellende in Lissabon en je moet overal betalen. Ga met de bus,tram of trein rondrijden. Taxi's zijn ook spotgoedkoop.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook het rijden is in Lissabon niet zo relaxed, je moet vier paar ogen hebben, of weten hoe Portugezen in de stad rijden. Laat je rijden als je een rustige vakantie wilt hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook het rijden is in Lissabon niet zo relaxed, je moet vier paar ogen hebben, of weten hoe Portugezen in de stad rijden. Laat je rijden als je een rustige vakantie wilt hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook het rijden is in Lissabon niet zo relaxed, je moet vier paar ogen hebben, of weten hoe Portugezen in de stad rijden. Laat je rijden als je een rustige vakantie wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de stad Lissabon zou ik een auto inderdaad niet aanraden. Voor zover de dingen die je wilt bezoeken niet 'loopbaar' zijn, zijn de taxi's inderdaad goed betaalbaar.

Voor buiten de stad kan het wel eens een goed idee zijn. De wegen zijn daar over het algemeen ook niet zo heel druk. Maar ik zou het alsnog alleen doen als je een ervaren automobilist bent vanwege (soms) ontbrekende bewegwijzering en (soms) slecht onderhouden wegdek.