Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je in het londense hotel : Holiday inn kings cross ook met maestro betalen?

Ik ga achterin oktober naar londen. En nu heb ik van verschilende kanten wat gehoord. De 1 zegt je moet een creditcard hebben, De anderen zeggen. ooh dat kun je zat met een maestro . Nu weet ik niet hoe dit zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

We accept Sterling Travellers Cheques accepted, Maestro accepted, Visa accepted, American Express accepted, Delta accepted, Diners Club accepted, Euros accepted, MasterCard accepted

Je kunt dus met maestro betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gezien er in london de britse pond, en hier in nederland de euro word gebruikt, raad ik toch aan om even bij je bank te informeren. Want je kan namelijk niet zomaar even pinnen zoals je gewend bent (kan misschien bij een bepaalde bank wel) maar ik zelf zit bij de ING en maakte gebruik van een creditcard. Maar ik had gelezen dat je met je betaalpas buitenlands geld moet kopen en dat je dan pas je betaalpas kan gebruiken in het buitenland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding