Kan ik een bestelde New York Pass ophalen in New York?

Als ik nu online een New York Pass koop, kan ik hem dan ophalen in New York zelf? Ik wil namelijk vandaag mijn pass kopen maar heb niet genoeg tijd meer om hem thuis af te leveren. Ik heb gelezen dat ik hem mogelijk op kan halen in Planet Hollywood maar daar ben ik niet zeker van. Zoja, krijg ik dan een bevestiging, waarmee ik in New York mijn betaalde pass kan ontvangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (1)

Ja, je kunt de pass in New York ophalen.

Ik heb hier een link naar de website van de New York Pass waarin ze vertellen hoe je de pass "last-minute" kunt bestellen voor internet prijzen en hem op kunt halen in New York.

Als je de pass dan nu online bestelt, dan krijg je een voucher die je zelf moet printen en mee moet nemen naar de afhaal locatie.

Niet bij een Planet Hollywood, maar o.a. bij het "Gray Line New York Visitor Center"

Verdere informatie (en kaartje met afhaal locaties) staat op die site.

http://www.newyorkpass.com/lastminute-orders.aspx