Wat zijn interessante dingen om te kopen in de VS gezien het prijsverschil met Nederland als je toch naar de VS moet voor je werk?

Spijkerbroeken zijn bekend, iPhone ook maar hoef ik niet, en ik ben niet van plan een Amerikaanse auto of zo te kopen, ik denk meer aan kleine dingen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
6.2K

Antwoorden (12)

Een Artisan keukmachine, die zijn hier niet te betalen en daar wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets voor vrienden zodat je hen blij maakt en winst maakt omdat je hem iets duurder kan verkopen dan je hem gekocht hebt :)

Zelf zou ik een Android toestel halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Golfclubs, make-up (van die hele dure). Eigenlijk is ongeveer alles goedkoper nu met die dollar. Mijn vader is er vaak voor zakenreizen maar neemt ook altijd een dagje vrij om te shoppen. Laatst had ie een golfset meegenomen en natuurlijk altijd kleding. (niet alleen spijkerbroeken, alles van amerikaanse merken kost er maar een schijntje!) Shop ze!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je naar de big outlet malls gaat is alles goedkoper ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een ipod touch gekocht heb daar en die bijna even duur was als in nl.
het is alleen voordeliger als je daadwerkelijk taxfree bonnen spaart en deze inleverd op het vliegveld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cosmetica van de amerikaanse merken als Estee Lauder en Clinique.
En kleding van de amerikaanse merken als Tommy Hilfigger, Ralph Lauren en b.v. Nike.

Prettige reis!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben afgelopen jaar in Florida geweest. Daar ben ik naar ene Outlet geweest. Ralph Lauren is daar een leuke winkel om te shoppen. Een standaard blouse waar je hiervoor 80 euro betaald krijg je daar al voor 20 Dollar.
Verder Laptop, parfum, alcohol, sigaretten, enz enz..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kleine zaken zijn altijd interessant om in de US te komen, houdt er wel rekening mee dat aankopen boven de ca. 35 euro invoerrechten over verschuldigd zijn. Je winst is dan wel weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het maximum ligt inmiddels op 430 euro.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CD, fototoestel, tandpasta, deo, tassen, computergames, sieraden/horloge en merkkleding natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tip: altijd prijskaartjes van de kleding/ artikelen verwijderen zodat douane niet direct kan zien dat je het daar gekocht hebt. En let op met apparatuur, in Amerika gebruiken ze apparatuur met een ander voltage (110 ipv 120). Je kan de apparatuur hier wel gebruiken maar dan heb je een stroomconverter nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Engelstalige versies van verschillende bordspellen. Denk aan Monopoly, Levensweg, Risk, Cluedo, Scrabble...

Zou ik iig zeker doen! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DVD's (let op de regiocode)
Fototoestel (liefst met europese adapter)