Kun je inchecken voor EasyJet op vliegveld Dortmund?

Het online inchecken werkt niet en Tix.nl (waar de tickets via geboekt zijn) is hierbij niet echt behulpzaam. Is het ook gewoon mogelijk om op vliegveld Dortmund zelf in te checken voor een EasyJet vlucht? En zoja, zijn hier extra kosten aan verbonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ja dat kan, online inchecken is een extra service.

Op de site van EasyJet staat het volgende hierover:

Inchecken op het vliegveld
De incheckbaliessluiten stipt 40 minuten voor de geplande vertrektijd. van de vlucht 1
We raden u aan om tenminste twee uur voor de geplande vertrektijd in te checken.

Hieronder een kaart van de terminal plattegrond van Dortmund, daar heb je 2 incheckbalies welke gesorteerd zijn op airlines.
http://www.dortmund-airport.de/25.html?&L=2