Goed bereikbare vliegvelden England die aansluiten op een lange afstandswandeling?

Nu wil ik weten of er een aantal officiele lange afstandswandelingen in England gemakkelijk te bereiken zijn vanaf een vliegveld. Het probleem is dat ik nog geen auto rijdt, dus zoek ik een 'LAW' die als beginpunt dicht bij het vliegveld ligt. Ik zoek een wandeling tussen de 150- 200km. Zijn er opties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ik weet in ieder geval dat het Pembrokeshire Coast Path prima bereikbaar is per openbaar vervoer, komend van zowel de luchthaven in Cardiff als vanaf Londen.

Toegevoegd na 18 uur:
Hier nog een link voor de Pembrokeshire Coast National Park wandeling.
Deze is verdeeld in 15 dagen.

http://nt.pcnpa.org.uk/website/sitefiles/nat_trail.asp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cardiff is een heel schattig klein luchthaventje, waar de vliegtuigen op het platform staan, en je over het platform naar binnen en de bagagebanden loopt : superoverzichtelijk allemaal, en het ligt al helemaal 'buiten', middenin de weilanden. Ik kan me voorstellen, dat je bus op zo'n 50-75 m. van je vliegtuig staat!! (Ik had daar een huurauto geregeld) .Héél wat makkelijker dan Londen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het is zo'n mooi gebied om te wandelen. Er staan ook een aantal hostels langs de route waar je prima kunt slapen (Pwll Derri is daarvan wel de mooiste, hoog op een klif gelegen)