Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er in mei 2011 wel gelegenheden geopend in Lloret de Mar? Zoals discotheken, barren, restaurants e.d.?

Mijn bedoeling in om in de meivakantie in 2011 met een vriendin mee te gaan met een busreis. Wij willen dan natuurlijk ook graag de discotheken in. Nu heb ik gehoord dat er in die periode niets geopend is. Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk dat het dan nog veel te vroeg is in het seizoen. De grote discotheken zijn dicht omdat er te weinig mensen zijn. De kroegen zijn misschien wel open voor de lokale bevolking. Ik heb er zelf een keertje gewerkt in de zomer, kijk uit voor oplichters en zakkenrollers!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanaf 1mei zijn de meesten tenten open hoor.dus ga er lekker heen .wij gaan er al jaren in mei heen.door de week zijn er wat minder discotheken open .maar alle barren enz zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De echte drukte is er dan nog niet. Ik ben ook wel eens die kant op geweest in mei, en het viel me altijd tegen qua drukte, niet te vergelijken met het hoogseizoen. Alles is vaak wel geopend, maar dan met een lege bar en dansvloer.
In mei zijn het toch vooral de jonge gezinnetjes en de 55+ers die dan op vakantie gaan, en die vindt je niet in een discotheek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in 2009 naar lloret in mei geweest, goed, als je naar lloret in mei gaat is het alsof je naar starbeach chersonissos in oktober gaat. er is niemand , naast een paar verdwaalde nederlandse tieners , en bejaarde franse mensen. het is erg gezellig maar niet bepaald voor het 'nacht' leven. als je daarvoor gaat kom je van een koude kermis thuis :) De restaurants etc zijn wel open,. en het is er al lekker warm!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding