Is Duitsland gunzburg overstroomt want ik wil daar op vakantie?

In juni was er erge overstroming is Duitsland, is dat er nu ook want ik wil op vakantie en ik wil niet dood.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Dat is allang weer voorbij. Als je contact opneemt met waar je naar toe gaat kunnen ze nog extra geruststellen. En als je iets gereserveerd had had je wel bericht gehad dat het niet doorging.