hoe kan ik het best van londen gatwick naar? olympic view 2 Millstone close windmill lane stratford

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Neem de Gatwick Express naar het centrum (Victoria Station). Daar kun je kiezen tussen een train naar Stratford of de metro.

Kies je voor de metro, neem dan de gele (circle) of groene (district line) naar Notting Hill Gate (de andere kant op kan ook, maar dan moet je bij de overstap in Tower Hill een heel eind lopen).
In Notting Hill Gate neem je de rode (central line) naar Stratford.

"De Gatwick Express trein is de snelste manier om van de luchthaven Gatwick naar het centrum van Londen te gaan.
- De treinen vertrekken elk kwartier en de rit naar het Londense Victoria Station met zijn trein-, bus- en metroverbindingen duurt slechts 30 minuten. "

Online boekbaar. Kosten zijn 24,50 voor een enkeltje en 42,50 voor een retour.

http://www.visitbritainshop.com/Nederland/reizen-in-groot-brittannie/openbaar-vervoer-londen/product/gatwick-express-eticket.html