Is er in het hotel Bellevue & Palace ook een trap?

Hoi ik ben bang voor liften. Ik ben een keertje vast gelopen in een lift. Daarvoor was ik al bang. Maar nu heb ik er nog meer moeite. mee is er ook een trap daar?

hotel Bellevue & Palace in Opatija in Kroatië

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kun je niet beter naar het hotel bellen?

Het beste antwoord

Waarom vraag je ze het niet even zelf? het emailadres staat gewoon op zoover:

palace@liburnia.hr

dus dan kan je op je gemak een mailtje dichten. Het is een groot hotel en de site is in het engels, dus een mailtje in het engels zullen ze vast wel begrijpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat elk hotel dat een lift heeft, ook een trap heeft. In geval de lift defect is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elk hotel is verplicht om ook een trap te hebben. In geval van calamiteiten, bijv brand, mag de lift immers niet meer gebruikt worden.
AlphaLimaSierra