Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar je goedkoper parkeren in de omgeving van Schiphol?

Wij gaan binnenkort voor 2 weken op vakantie en zouden graag wat goedkoper willen parkeren. Waar kan ik het beste vergelijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
623
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom ga je niet gewoon met de trein naar Schiphol? Schiphol heeft een eigen NS-station. Vanaf het perron loop je zó de vertrekhal in. En dan heb je dus ook geen gedoe met parkeren.
jodyenboyke
11 jaar geleden
Ligt er helemaal aan, of je overdag vliegt. En als je met meer als 3 personen echt van ver komt, dan is parkeren bij de aanbieders zoals hieronder vermeld toch goedkoper. Ben nu 6x naar Egypte geweest en maar 1x lukte het met de trein Schiphol te bereiken. Voor bijv. mensen uit Limburg is het amper te doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik en mijn man oriënteren ons altijd via http://www.gratisparkerenschiphol.nl Hierdoor hebben wij altijd de beste en de goedkoopste prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom pak je niet de trein of laat je je niet afzetten! Schild flink wat geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien niet per se goedkoper maar wel handiger en leuker: slaap een dag van te voren in een hotel vlakbij schiphol, bijvoorbeeld van der valk. Voor een acceptabel bedrag kun je daar overnachten en zij brengen je gratis naar de luchthaven en tijdens je reis mag je auto bij het hotel blijven staan. Bijkomend voordeel is dat je zeker weten op tijd bent en héél relaxed aan je vakantie begint. Kijk ook eens op www.hotelspecials.nl voor voordelige hotel aanbiedingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding