Misschien een rare vraag maar wij gaan naar Florida en willen meenemen: koffie, duyvis pinda's, stroopwafels, sultana 's en snoepjes. Mogen we dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Powergen
11 jaar geleden
Zijn duyvis pinda's anders dan andere pinda's?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewone pinda's wel. Helaas die van duyvis niet. Die vinden ze in florida niet lekker.

Het beste antwoord

Helemaal geen rare vraag. Wat je hebt opgenoemd kan je allemaal meenemen in je koffer. Op de Custum Declaration Form invullen dat je eten meeneemt. Als je dat niet doet kan je een flinke boete oplopen. Meestal vraagt de douane wat voor eten er in je koffer zit, dan geef je gewoon antwoord. Hier is een site waarop het misschien duidelijker wordt:
https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/82
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je meestal het van te voren aangeeft mag het meestal wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koffie mag, pinda's mag. stroopwafels mag, sultana's mag en snoepjes mag ook.

Als je aankomt moet je een douane formulier invullen daarin wordt gevraagd of je vleeswaren, zuivelproducten, groente of fruit bij je hebt. In geen van deze gevallen valt dat daaronder. Dus ja het mag. ( maar geen 30-40 pakken van elk want dan is het handel en moet je het aangeven)