Vliegen met corendon of bulgaria airlines

ik ga deze zomer maar Bulgarije nu kan ik alleen kiezen tussen Bulgaria airlines of corendon airlines wat raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Ik heb van de zomer met Corendon gevlogen. Een goede airlines, met meestal Nederlands sprekende bemanning. Dus zeker een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies dan voor de minst slechte: Corendon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee hoe Bulgaria Airlines is, ik weet alleen dat op vakantie naar Turkije de mensen die met Corendon vlogen veel problemen hadden. Wij waren met Jiba, maar hoorden vaak mensen klagen over Corendon.

Het spijt me dat ik je geen vergelijking kan geven met Bulgaria Airlines. Het beste is denk ik om altijd, wat je ook kiest (ook al is het de meest dure en hoogst gewaardeerde maatschappij ter wereld) rekening te houden met het feit dat dingen anders kunnen lopen dan gepland. Je hierover opwinden heeft vaak geen enkel nut..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb uit noodzaak veel met bulgarian gevlogen en zou het niet doen aals het niet moet. Regelmatig vertragingen, uitvallen van vluchten, onbeleefd boordpersoneel, oude vliegtuigen. Met Corendon heb ik nog nooit gevlogen, maar zou die boeken als je dan niet met Bulgarian hoeft te vliegen