Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een last minute reis gewonnen maar ik kan wegens omstandigheden er niet heen.Waar kan ik die reis verkopen? OP welke website?

Het gaat om een Staplaats voor eigen kampeermiddel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewonnen ?
Geef lekker weg
bamibal
11 jaar geleden
Het klinkt meer als gekocht op een veiling....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is idd "gekocht" op een veiling.
Het was heel erg goedkoop 11 euro maar...ik denk dat ik hem weggeef maar iedereen die ik ken heeft zn/haar vakanties al geboekt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pfft gekocht op een veiling is niet winnen.... voor 11 euro iets willen verkopen, iedereen kan voor 12 euro die veiling winnen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een 'prijs' van 11 euro, uiteindelijk via een veiling gekocht?
Zeker de prijs op zitten drijven voor anderen ....
Neem je verlies maar gewoon. Met een beetje geluk staat de prijs op naam en is niet overdraagbaar :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Adriek, beetje flauw als hij echt door omstandigheden niet kan!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou hem weggeven en dan het liefst aan iemand die nooit op vakantie kan, koop er een (goedkope) tent bij en laat die mensen wegbrengen, aan wie moet je het dan geven? Ga langs bij de plaatselijke voedselbank of bij een kerk, daar weten ze wel wie je ermee kunt verblijden.
Wil je het echt verkopen, hang dan briefjes in de supermarkt, zet het op marktplaats en vertel iedereen die je kent wat je in de aanbieding hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een tent kopen en die mensen wegbrengen? Pfff misschien is het wel 300 km verderop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dan ben je een dagje onderweg, maar je doet er een ander een enorm plezier mee, dat maakt je dag dan wel weer goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar moet je dan wel het geld voor hebben (effe een tent kopen.... )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woww de vraagsteller is toch zeker niet van het goede doel... Ik vind het al goed genoeg als je alleen de vakantie weggeeft. Wegbrengen en een tent erbij kopen.........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er ook een treinkaartje bij doen, die zijn regelmatig in de actie, hoeft dus niet zo duur te zijn, iemand die zelf niet op vakantie kan gaan, alleen de staplaats aanbieden is ook zinloos, o ja en een tent lenen is ook een optie, je kunt het zo invullen als jezelf wil (of kunt)...
Op marktplaats, dat gaat het snelst. Zet er bij dat je het gewonnen hebt en geef geen te hoge prijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inmiddels blijkt dat het niet op een wedstrijd ging maar een veiling van 11 euro, die verkoop je niet meer, die kun je alleen maar gratis weggeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beetje zitten spelen op een veilingsite om de prijs op te drijven, soms kun je dan 'pech' hebben...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding