wat zijn de Disneyland paris abonnement benodigdheden?

Ik wil binnenkort met me vriendin naar Disneyland gaan maar het is een verrassing dus ze mag niks weten.
Aangezien we wat langer blijven is het verstandiger om een abonnement te nemen.
Op de site kan ik er erg weinig over vinden , Kan iemand mij vertellen welke gegevens je moet opgeven ??
en of je een pasfoto moet meenemen??

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Vraag eens een reisburo, deze verkopen reizen en tickets naar Disney, succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ook op het terrein van disneyland verblijft kun je direct bij het boeken het aantal dagen verblijf afstemmen met de dagen toegang. Abonnementen kennen ze daar niet de prijs zijn namelijk best wel hoog per dag.