Kun je in Frankrijk in een Formule1 hotel op 1 kamer met 2 volw. en 3 kleine kinderen slapen?

Als je op de site van Formule 1 kijkt, hoe je alleen het aantal volwassenen in te vullen. In een kamer is een 2 persoonsbed en 1 bed daarboven. Wij hebben 3 kleine kinderen dus als mijn man in het bovenste bed gaat slapen, kan ik met de 3 kleintjes in het 2 persoonsbed. Zouden ze hier moeilijk over doen in het hotel? Ontbijten hoeven we niet, doen we wel in een supermarkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn toch ook familiekamers met twee tweepersoonsbedden? Dan zou het al een stuk beter passen. Met z'n vieren in de (krappe) tweepersoons zou ik niet aandurven, ook al zijn het kleintjes.

Antwoorden (2)

Neem contact op met het hotel. Vaak is het mogelijk er een klein bedje bij te plaatsen voor kleine kinderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan echt niet. Ben zelf jaren geleden met 2 volwassenen en 3 kinderen tussen de 5-11 geweest, dan heb je echt 2 kamers nodig. Het meest raadzame is dus om 2 kamers naast elkaar te nemen, 1 van de ouders met een kind, en de andere ouder met 2 kinderen.

Ik durf niet helemaal te zeggen of ze er moeilijk over gaan doen, maar verstandig is het echt niet. Is namelijk vaak behoorlijk krap en niet geschikt voor 5 personen in een kamer, ookal zijn het kleine kinderen.