is er iemand die ervaring heeft met reizen per trein naar oostenrijk met motor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

huh?
snap je vraag niet helemaal.
wil je reizen met de motor of met de trein?
met de motor is het super, niet teveel bagage mee en je kan heerlijk door de bergen rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan het best gebruik kunt maken van de zogenaamde auto-trein.
Je rijdt je motor op de trein, gaat zelf in een coupé zitten en in Oostenrijk verlaat je met de motor de trein.

Vroeger reden ze vanaf Den Bosch. Tegenwoordig geloof ik alleen nog maar vanuit Dusseldorf.

http://www.auto-trein.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Bij de Deutsch Bahn kun je je moter laten vervoeren. Let wel op, want er zijn iets afwijkende voorwaarden dan voor een auto.

Zie bron.

Succes!