tomtom xl flitslocaties Frankrijk?

het is tegenwoordig verboden om flits locaties op je tomtom te hebben in Frankrijk.
ik heb een tomtom xl en ik krijg het niet voor elkaar om het der af te gooien.
er zit alleen een optie in het menu om de flits locaties aan en uit te zetten.
nou lijkt mij niet dat onze franse agent daar genoegen mee neemt.
aangezien je het binnen 2 sec weer aan heb.
je kan dat natuurlijk ook doen terwijl je word aangehouden maar goed.
en aangezien ik geen zin heb in een boete van 1500 eu voor niks wil ik het der graag helemaal vanaf gooien.

heeft iemand een idee hoe ik het helemaal van mijn tomtom gooi.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Alleen uitzetten is idd niet genoeg, je moet nieuwe software kopen van Tom Tom.,een nieuwe kaart kost ongeveer 50 euro. Op de nieuwe kaart zijn de filters afgehaald.
Je kan deze er helaas niet zelf afhalen.
Wordt je aangehouden met alleen je filters uit en een oude kaart krijg je alsnog 1500 euro boete.
Op de site van de ANWB en de site van Tom Tom kan je alle info hierover lezen.

Succes

Ps vergeet je verplichte alcohol tester niet voor Frankrijk l