Is er een camping vlakbij Gardaland met ruimere plekken dan 80 m2?

Wij zitten voor de vakantie enorm te twijfelen waar we heen willen. We zaten eerst te denken aan Ravenna maar daar waren geen campings die plekke aanboden die groot genoeg waren voor ons. Ook hebben we gezocht naar campings vlabij Gardaland en het gardameer maar ook daar zijn de plekken niet groot genoeg. Mijn ouders hebben het nu over Tsjechië. Ik weet dat het daar ook leuk kan zijn maar zelf ga ik toch liever naar Italië. Daar kunnen we niet heen omdat 2 plekken reserveren ons wat te gek word.
Mijn vraag dus: Zijn er in de buurt van Gardameer (en anders Ravenna) campings die plaatsen aanbieden van minimaal 80 m2?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik merk dat voor de antwoorden voornamelijk de duurste campings worden uitgezocht. Ik weet onderhand dat Italië duur is maar zijn er ook campings met een iets lagere prijsklasse en toch grote plaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Piani Di Clodia??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Piano di Clodia heeft wel ruime plekken. Enige nadeel is dat het wel een dure camping is. Daarnaast is het een grote camping, maar dat zijn ze fantastisch op ingesteld. Je hebt altijd ligbedden bij 1 van de 7 zwembaden en als je 's ochtends broodjes gaat halen, staat er zo'n 7 man achter de kassa. Echt een aanrader! Fantastisch camping en geweldige locatie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij zijn ongeveer 10 jaar achter elkaar naar het zuiden van het gardameer gegaan. Bij sirmione in de buurt. Daar heb je twee hele grote campings: Bella Italia en San francisco. Bella italia heeft grote plekken en kleine plekken. De grootste kunnen volgens mij zo 150m2 zijn. San fransisco heeft plekken van 100m2 en heeft ook geweldige zwemaccomodaties (net als Bella Italia) beide zijn 4-5 sterren campings en daarom ook redelijk prijzig. Wel zijn het ongelofelijk goede campings, alleen een beetje duur als je er langer dan 2 weken staat.

Groet,

Xzezz