Hoeveel horloges mag je in je handbagage hebben?

Ik heb er namelijk 1 om mijn pols en dan wil ik er graag 2 in mijn handbagage doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je er 2 in je handbagage hebt, kan dit worden gezien als invoer en zul je dus invoerrechten moeten betalen. Als het merkvervalsingen zijn (dus goedkope prul uit china, Turkije enz.) Loop je het risico dat ze in beslag genomen worden. Maar als jij aan ale wettelijke eisen voldoet, is er niets aan de hand Toegevoegd na 3 minuten: Als je ze meeneemt OP vakantie (of buitenlandse zakenreis) mag je ze gewoon bij je hebben. Wal altijd makkelijk om voor de zekerheid de originele factuur ook mee te nemen in je koffer.

plaats er tevens 1 in handbagage en 1 in je koffer. Op die manier houd je ze gescheiden van elkaar. Als je ze in het buitenland koopt en het zijn vervalsingen laten ze meestal wel toe als het voor eigen gebruik is.... Zorg er daarom ook voor dat ze duidelijk van elkaar verschillen, mocht je dan vragen en opmerkingen krijgen, vermeld dan dat je wilt dat het bij jouw verschillende kledingstijlen past.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100