we gaan op vakantie naar turkije, Gümülder. Kun je vanuit Gümülder naar een eiland in griekenland? bijvoorbeeld peloponnesos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Peloponnesos is een schiereiland btw..

Antwoorden (2)

ja je kan een taxi of bus nemen. half uurtje ongeveer zit je in Izmir (en vanaf daar kan je met cruiseboten, ferryboten de hele wereld over. Welke boot precies naar Peloponessos gaat weet ik niet maar er gaan zeer zeker boten ( georganiseerd of ferry's) naar Griekenland.

Toegevoegd na 53 seconden:
vraag het even aan je travelagent die kan meteen kijken of er plek is of je moet reserveren ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je misschien hoeveel het kost?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ik bedoel gewoon voor een dagtocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry. Kan je agent je ook allemaal meteen vertellen ( is ook afhankelijk van plek, tijd etc) Let er wel op dat Griekenland niet meer heel goedkoop is door de economie is veel ( oa) benzine duurder dan bij ons) dus ov enzo zal ook duurder zijn....
In Turkije kan zowat alles voor geld ;)

Je kan bijvoorbeeld iemand met een privé boot vragen of hij/zij je over wil varen. Ook kun je een opblaasboot kopen en zelf roeien of je kunt een waterfiets huren ;)

Zwemmen zou ook nog kunnen, maar lijkt me zonde van de tijd.