Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik het best een kaart van amsterdam bemachtigen

ik ga in de vakantie een dagje naar amsterdam en het leek me wel handig om te weten waar ik aan een kaart van amsterdam kan komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
808

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan beter zo'n Easy city stratenatlas boekje kopen. Dat is veel handiger dan zo'n joekel van een kaart.
Kun je daar op het station kopen bij de kiosk.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er staan in Amsterdam centrum trouwens overal grote borden met een plattegrond er op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Neem contact op met de VVV, zij kunnen je vast helpen.

Verder zijn de plattegronden vaak ook gratis bij hotels te verkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van in Amsterdam.
In alle maten en soorten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amsterdam staan volgens mij bij zowat alle musea rekjes met gratis stadsplattegrondjes. En bij het station kun je ze volgens mij ook krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook via google zoals deze;

http://www.amsterdam.nl/
Maar als je op stadsplattegrond googelt zie je er nog veel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel grotere boekhandels hebben ook plattegronden in het assortiment - dan heb je wel een kaart van heel Amsterdam, maar meestal staat er op de achterkant een kleiner formaat kaart van alleen het centrum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je het over een plattegrond of ansichtkaarten hebt. Als je ansichtkaarten zoekt, zijn die overal verkrijgbaar in de talloze souvenirshops. Als je een plattegrond wilt, kun je die wellicht ook kopen bij de souvenirshops, maar bij de officiële winkel van ''I Amsterdam'' kun je ze iedergeval kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Als je internet op de phone hebt: maps.google.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet in NL woont... internet kun je bij de Aldi voor een paar dagen of 1 maand kopen. Maar er is in Amsterdam ook best veel free-WiFi te vinden geloof ik.
Boekje van marco polo over amsterdam. Kost beneden een tientje, staan kaartjes in, leuke adressjes. Mini reisgidsje zeg maar, klein formaat, je steekt t zo in je binnentes en houd toch de kaart in model. Bij boekhandel. Gogogo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding