Hoeduur is 15 dagen sunny beach?

Ik ga binnenkort 15 dagen met vrienden na sunny beach. Hoeveel heb je ongeveer nodig voor die 15 dagen daar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Antwoorden (2)

Je hebt de reis+verblijf dus al geboekt? Je zult in ieder geval elke dag moeten eten en drinken, aangezien je met vrienden gaat, ga ik er vanuit dat je er ook wilt gaan stappen.
Het is echt afhankelijk van hoe je er die 2 weken gaat leven, maar reken op zo'n €25-€100 per dag (€25 als je bij het stappen nauwelijks drinkt, bij een niet al te duur restaurant eet of je eten vooral uit de supermarkt koopt, €100 als je bij het uitgaan veel drinkt, niet let op het geld van je eten bij een restaurant, af en toe een ijsje haalt oftewel, als je het er echt van neemt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste!

Wij zijn met vriendinnen 2 weken naar Sunny Beach geweest en hebben daar een appartement gehuurd. Inclusief vliegreis waren we 695 euro kwijt.

Het voordeel van Sunny Beach is dat een stuk goedkoper is dan bijv Salou of Blanes waardoor de totale kosten voor de vakantie een stuk lager was.

Je moet vooral goed zoeken naar een goedkope reis, wij hebben dit via een site gedaan die enkel informatie geeft over Sunny Beach.