Wie heeft ervaring met de firma Mariana GmbH uit Nürensdorf ?

Deze firma biedt via internet (bijna) gratis reizen aan naar Antalya in Turkije. Deze reis (2 personen - 8 dagen)hebben wij gewonnen (?) via een internetvragenlijst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Mariana GmbH uit Nürensdorf is een uiterst vaag bedrijfje, met allerlei nog vagere dochterondernemingen en nietszeggende activiteiten op het financieel gebied, promotie, vakantie, it, internet en allerlei flauwe kul meer.

http://www.moneyhouse.ch/en/u/mariana_gmbh_CH-020.4.032.162-5.htm

"Mariana Data GmbH ist ein schweizer Unternehmen, welches sich Schwerpunktmäßig mit Urlaubsreisen beschäftigt. Das oberste Ziel ist es die Systembasierten Online Lösungen Buchungsvorgänge zu vereinfachen. Neben diesen Systemlösungen bietet die Mariana Data GmbH auch entsprechende Onlinekonzepte zur Vermarktung von eigenen Webseiten an."
http://www.rss-pr.de/feed_single.php?u=229135&site=1

Ze deden ook in last-minute reizen naar Turkije, maar dat liep waarschijnlijk niet, want dat domein staat te koop:
http://whois.domaintools.com/lastminutetuerkei.de

Ik denk dat je helemaal niets gewonnen hebt, en als dat wel zo is, zul je een totaal uitgeklede vakantie hebben gewonnen, waar je zelf nog van alles moet betalen. Bij dit soort "prijzen" is het meestal veel voordeliger om zelf een reis te boeken. Dan weet je waar je aan toe bent. Jammer voor je, maar gelukkig geef je zelf ook al aan, dat je het niet zo vertrouwt.