Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Jongeren Cultuurkaart nodig???

Ik ga 1 augustus met de tienertoer actie van ns 4 dagen met treinen reizen door t land.. Maar heb ik daar m'n Cultuurkaart voor nodig.. ( Goud Kaartje )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
661

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee je hebt deze niet nodig.
Je kunt deze kaart ergens voor gebruiken, maar nodig heb je hem nooit. Hij is voor kunst en cultuur en hiermee kan je korting krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb net gekeken op de site van CJP en daar blijkt het een aanbieding te zijn van CJP, dus dan heb je hem wel nodig.
Check de site:

Toegevoegd na 9 minuten:
De Tienertoer is terug van weggeweest! Deze zomer kan iedereen van 12 tot en met 18 jaar met een Cultuurkaart, drie of vier dagen onbeperkt door Nederland reizen met NS treinen. Met het Tienertoerkaartje krijg je drie reisdagen voor € 33,- of vier reisdagen voor € 40,-, binnen de reisperiode van 8 tot en met 21 augustus. En laat er dan nou net heel veel leuks te doen zijn. Wat dacht je van de musical Mary Poppins of de Artis ZOOmeravonden? Met CJP krijg je daar ook nog eens goede kortingen op, dus stop ‘m in de portemonnee die Cultuurkaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check voor de zekerheid toch maar even de site.
Daar lijkt je hem nodig te hebben om de trip aan te schaffen.
Veel plezier Iclean!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding