In welk seizoen kun je prijstechnisch het beste een camper of plezierboot kopen?

De vakantie staat voor de deur en is al geboekt en betaald. Het lijkt me eigenlijk ook wel leuk om de volgende vakantie met een boot of camper op pad te gaan. Ik vraag me nu af of prijzen zakken richting de winter voor een boot of camper of maakt het niet uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

ja, de prijzen zakken zeer zeker na het zomerseizoen.

de vraag neemt dan immers ook af. en veel mensen hebben geen zin om de camper of de boot gedurende de winter weer in de stalling te moeten zetten. zijn er liever voor die tijd vanaf.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, sept/okt zijn ze het goedkoopst. Daarna is er al weer voor de stalling betaalt en staan ze achterin ofzo ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aha, sept oktober dus..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Na de zomervakantie wordt je er weer mee doodgegooid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk, dank allen!