Weet iemand wanneer de nieuwe schooljaar begint ( dus na de zomervakantie ) in de regio Nijmegen?

Roc Nijmegen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (3)

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/vakantiedata-van-alle-regio-s

Hier kun je alle schoolvakanties vinden, dus ook de zomervakantie 2012. ( wanneer hij eindigt, dus wanneer de school weer begint )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat zouden ze je op school moeten kunnen vertellen. Maar een ROC is voortgezet onderwijs dus ik ga ervan uit dat zij zich aan de landelijke richtlijnen houden en dus net als andere scholen in de regio Zuid houden aan de data die je via de link kunt vinden.

Als het goed is begint de school dus weer op maandag 20 augustus. Via de link vind je meteen de data van een heleboel andere vakanties in je regio trouwens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zomervakantie voor het voortgezet onderwijs in regio Zuid (waaronder ook Nijmegen valt) duurt van 30 juni t/m 19 augustus 2012. In het daaropvolgende weekend begint dus het nieuwe schoojaar. (HET schoojaar dus, niet de schooljaar...)

Toegevoegd na 49 seconden:
Waar ik schreef "In het daaropvolgende weekend" moet dit zijn: 'Op de daaropvolgende maandag".
Computoon