U betaalt in de lokale munteenheid (HUF) op basis van de wisselkoers op de dag van betaling, wat betekent dit bij een hotel boeking?

Ik zie een prijs voor een hotel van 80 euro, betaling per credit card mogelijk. Kan het hotel in principe veel meer gaan kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Mijn eigen ervaring bij Booking is dat je dat bedrag echt als richtbedrag moet zien. De prijs van het hotel is in Huf's (florinten en niet in euro's) Vaak is er een verschil met 1 a 2 euro per dag. Kan in je voor of nadeel zijn. Het zijn echt dagkoersen. Zijn geen prijsverschillen waarop je een reservering wel of niet door laat gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Prettige vakantie in een mooi Budapest. Of ga je naar het Balatonmeer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al moet ik eerlijk bekennen, dat ik niet weet bij welk land de HUF hoort, denk ik niet, dat het erg af zal wijken van de 80 euro. De dagkoers van een munt fluctueert, maar dit is een centenkwestie in de meeste niet-euro-landen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dáánk!! Weer wat geleerd.....
Dus in een toch redelijk stabiel land als Hongarije kan je ervan uitgaan, dat straks op je cred.crd afrekening je hotel zo'n 80 euro kost.