Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kost een vliegticket naar San Francisco?

Hallo,

Ik zou volgend jaar in juli zo'n 3-tal weken naar San Francisco willen reizen en ik vroeg mij welke vliegtuigmaatschappij het goedkoopste naar San Francisco vliegt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
982

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn heel veel maatschappijen die op San Francisco vliegen. Over het algemeen kan je zeggen dat vluchten met een overstap goedkoper zijn dan de rechtstreekse KLM vluchten. Een rechtstreekse optie die dit jaar redelijk goedkoop was zijn de vluchten van Arkefly op Oakland (Dit is een kleinere luchthaven vlakbij S.F)

Wat ik je aan kan raden is om niet te laat te boeken. IK denk dat je de beste ticketprijzen hebt als je in Januari boekt. Met de huidige koers van de euro moet je rekenen op een ticket van rond de €650 (met overstap)

Bij de links een aantal tickets zoekmachines. Speel met de data voor de beste aanbieding. Over het algemeen zijn de vluchten op dinsdag, woensdag en donderdag het voordeligst.

Leuke stad trouwens, Ik ga zelf zeker nog een keertje terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding