Is http://www.kras.nl/ een betrouwbare reisbureau of reissite ?

Ik zie regelmatig kras vakanties maar ze hebben geen logo van ANVR en SGR enz op hun site maar wel een link er naar toe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ja hoor, ze zijn aangesloten bij SGR een ANVR, zie onderaan hun site
quote
KRAS B.V. is onderdeel van TUI Nederland. KRAS B.V. is aangesloten bij ANVR, SGR, Calamiteitenfonds en College Bescherming Persoonsgegevens. Op alle reizen zijn de ANVR-Reisvoorwaarden, Algemene Voorwaarden en Algemene Informatie van toepassing. Website copyright Kras B.V. 1999 – 2012. Sitemap

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zijn betrouwbaar hoor en leveren een prima service, incl. toezending en uitleg reispapieren - eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat zag ik wel staan beneden aan de site dat schreef ik ook, maar de meeste hebben de logo staan.
maar dan weet ik dat kan ik daar vertrouwd een reis boeken. TNX
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het feit dat ze onderdeel van TUI zijn (toch een heel goed bekend staand reisbureau), betekent ook dat TUI mede verantwoordelijk is, dus mocht er ooit iets zijn, dan is er het SGR en ANVR én TUI :-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik ken kras al vanaf heeeeeeel lang, volgens mij bestaan die al een eeuwigheid, als het oplichters zouden zijn...doen ze het erg goed :-D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals eerder gemeld is Tui de eigenaar van Kras. Tui is de grootste reisorganisator van de wereld. Andere dochters in Nederland zijn o.a Arke en Holland International. Geeft dat je vertrouwen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben in 2009 met kras op vakantie geweest en was perfect!