Wat is de beste manier om van vliegveld Barcelona naar Tossa de mar te komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Aangezien er geen treinverbinding aanwezig is, maar wel een goede busverbinding zou ik persoonlijk voor de bus gaan. Als je bereid bent om veel geld uit te geven dan is een taxi beter, maar goedkoper is de bus. Op het vliegveld staan bussen klaar, bus 343 gaat naar Tossa de Mar via Blanes en Lloret de Mar. Deze bus vertrekt twee keer per uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niks vinden over bus 343. Check dit zeker na!! Gaat deze bus niet vanaf Girona?

Helaas wordt het een iets moeilijker reis. Je moet eerst naar het noord Bus station in Barcelona (zie eerste link).
Daar overstappen op de bus naar Tossa de Mar. (tweede link)

Als je je ticket nog moet boeken, dan kan je beter via Girona vliegen (derde link)