Tel Aviv is dat een geschikt vakantieland voor jonge mensen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tel Avis is een stad in Israël, en geen land ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tikfoutje, 't moet natuurlijk Tel Aviv zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat snap ik maar het klinkt fijn... vakantieland dan vakantiestad of vakantiebestemming had ik ook kunnen gebruiken

Het beste antwoord

tel aviv is een hele hippe stad, waar je goed kan stappen. overdag kun je je prima vermaken op het strand bij de zee.

dus ja, best een mooie plek om heen te gaan, zekers als je nog van plan bent om verder nog wat van israel te gaan bekijken.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je veel nederlanders daar? en wat is ong de gemiddelde leeftijd, veel arabische/joodse mensen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee je hebt er niet veel Nederlanders. Als je dat wilt dan kan je beter naar Salou gaan. De bevolking is er overwegend Joods.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke top om te weten
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
In Israel heb je relatief veel Nederlanders. De gemiddelde reiziger naar Israel is wel op leeftijd. In Tel Aviv daarentegen kom je veel hippe jonge mensen tegen. Het is weer eens wat anders dan de badplaatsen, die je in Spanje tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar er zijn dus weinig nederlanders in tel aviv?