Doryssa Seaside Resort
83103 Pythagoreio (Toon kaart)

Overzicht en beschikbaarheidBeoordelingen Score van 17 beoordelingen for Doryssa Seaside Resort
8 out of 10

Dit uitgelezen vijfsterrenhotel is gelegen in het zuidelijk deel van Samos, naast de populaire bestemming Pythagorion, en biedt een adembenemend uitzicht op de Egeïsche Zee.

Doryssa Seaside Resort ligt aan een lang zandstrand dat beschut ligt tegen de wind. Een magnifieke omgeving is het resultaat van unieke architectuur. Groene materialen, energiebesparende beleidsstrategieën en stoffering van puur linnen creëert een schone en verfrissende omgeving voor uw verblijf. Speciale materialen zijn gebruikt in alle kamers in Doryssa Seaside Resort, om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kom ik maar weer aanzetten met Zoover:
http://www.zoover.nl/hotels/samos/griekenland

Hier vind je een overzicht van alle (bekende) hotels op Samos met een kaartje waar het hotel ligt en (belangrijker) beoordelingen van reizigers die er al geweest zijn.