Hoe heet een campingcar(B) of vouwwagen(NL) in het duits?

Het gaat om "schwyzerdütsch".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.8K
Cryofiel
11 jaar geleden
De goeie ouwe Alpenkruiper...

Het beste antwoord

Faltanhänger, Faltwagen, Zeltanhänger of Zelte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is snel, bedankt.
Ik moet nl. reserveren in regio Zürich.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja in het Duits ok, maar ik heb nog geen specifiek woord in het schwyzerdütsch kunnen vinden. Anyway, ze zullen je best begrijpen in het Duits.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies brabart, dat kon ik ook niet vinden maar ik denk maar dat ze het met één van die vier woorden echt wel begrijpen ;-) Overigens zou ik weer met mijn handen in het haar zitten als iemand zou willen boeken voor een campingbar ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@BraBart, anyway = sowieso in het Duits.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In België heet vouwwagen: campingcar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh wat een mop: ik had de hele tijd campingBar gelezen (waarschijnlijk door die B erachter) ;-)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@HappyBram: je hebt gelijk, ik had natuurlijk gewoon "toch al" kunnen schrijven, maar ja "anyway" is sowieso ook leuk (?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze praten daar allemaal ook gewoon Duits.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle, is dat een Freudiaanse vergissing? :p