hoe kan ik nagaan of iemand ook echt heeft ingecheckt bij schiphol?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.6K

Het beste antwoord

Die gegevens zijn niet te achterhalen .
Sinds de aanslag in amerika zijn de regels verscherpt .
Ik moet af en toe op schiphol zijn om mijn vrouw op te halen .
Maar als zij de aansluiting heeft gemist en ik vraag bij de maatschappij wanneer zij wel aankomt krijg ik te horen :
Zij is overgeboekt naar een andere vlucht maar de aankomst tijd mag ik niet meer zeggen .
Wat je wel kan doen is te zeggen tegen die perzoon :
Als je bent ingecheckt bel mij even .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet. Het is privé, anders zou iedereen kunnen zien wie in welk vliegtuig incheckt. Dan zou je er bij moeten gaan staan en moeten gaan kijken of hij incheckt. Vraag me trouwens ook af waarom je dat zou willen controleren, maar dat maakt niet uit.