Je reist met de touringcar naar bijv. Spanje o.l.v. een chauffeur. De chauffeur wordt in een keer ziek en kan niet meer verder. wat gebeurt er dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

dan komt er vanuit Nederland een vervangende chauffeur.
hebben mijn ouders ene keer gehad. en daarna nog een kapotte touringcar. maar was uiteindelijk één van de leukste vakanties die ze gehad hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
ze rijden niet alleen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is wel dat als de een net gereden heeft hij niet de ander mag vervangen.
ronron1212
11 jaar geleden
Dat klopt maar dat is een paar uur en niet zolang dat er eerst een chauffeur uit nederland moet worden opgeroepen en er naar toegebracht.
In vele gevallen zijn er 2 chauffeurs omdat de rijtijden moeten gerespecteerd worden en de trip altijd in een keer afgelegd word met telkens een korte tussen pause .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is wel dat als de een net gereden heeft hij niet de ander mag vervangen.
bij een touring vakantie bus reis zijn altijd twee chauffeurs aanwezig, omdat de bus niet stopt in de nacht, dus een chauffeur slaapt en de ander rijdt dan wisselen ze steeds af..

vroeger vaak met solmar tours gegaan en heb altijd 2 chauffeurs gezien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is wel dat als de een net gereden heeft hij niet de ander mag vervangen.
Voor reizen naar Spanje zijn de chauffeurs altijd met twee personen vanwege de rust tijden. Als er eentje ziek word kunnen ze dus gewoon omwisselen.