hoe kan ik met de trein van s'Hertogenbosch Centraal naar Florence in Italie ?

op welke site kan ik hier een ticket voor regelen en bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (2)

Dat kan bijvoorbeeld via deze site: http://www.treinreiswinkel.nl/europa/italie
of deze: http://www.stedentrip.com/treinreis-florence
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer, je kunt ook gewoon naar een reisbureau gaan, daar kunnen ze het voor je regelen, alleen betaal je dan extra servicekosten. De link die je geeft ziet er als een planner uit, niet als een boekingssite. Hij roept 'ambiguous input', maar als je voor Den Bosch Oost kiest, rekent ie het keurig uit vanaf Den Bosch en geeft alle mogelijke verbindingen en overstaps.
Maar boeken kun je daar niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internationale treintarieven en kortingsregelingen zitten ingewikkeld in elkaar. Een gewoon reisbureau kent deze regelingen niet. De treinreiswinkel is dan echt het adres in Nederland. De NS zeker niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de NS kan je alleen helpen naar een aantal standaardbestemmingen, Florence valt daarbuiten en kun je beter op een andere manier boeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik je adviseren ja, en goedkoopvliegenclub zo te lezen ook.
Dat zal niet gaan, want er is geen station Den Bosch Centraal. Maar vanaf station Den Bosch zijn er meerdere mogelijkheden:

Langzaam: Maastricht-Luik-Luxemburh-Basel-Milaan-Firenze
Snel: Brussel-Parijs-Basel (TGV)-Milaan-Firenze
of
Arnhem-Frankfurt-Basel (ICE)-Milaan-Firenze

Info bij Treinreiswinkel (Leiden)
http://www.treinreiswinkel.nl

Of vliegen naar Turijn, Milaan of Rome en dan met de trein naar Firenze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er leiden meerdere wegen naar Firenze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilde toch met de trein?