weet iemand waar ik goede ponykampen kan vinden?

ik rijd in februari ongeveer een jaartje en ik wil dan graag in de voorjaarsvakantie op ponykamp, ik kan namelijk nergens een goede site vinden of mange waar ze ponykampen in de voorjaarsvakantie hebben

help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

De treekhoeve is leuk als je pas een jaartje rijdt. Je rijdt daar niet zo heel erg vaak dus goed om te wennen voor de eerste keer. Ik ben er ook geweest. Veel plezier!! Of t reelaer is ook leuk maar moet je wel al aardig kunnen rijden want je doet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De "Treekhoeve "in Leusden heeft 24 mei een open dag voor ponykampen,
maar ik zie dat de kampen van 12 juli tot 21 augustus zijn.
Dus nog niet in de voorjaarsvakantie .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede kampen die ik ken zijn op 't Fjordenpaard in Drenthe, daar kan je heerlijk rijden. En ook Klein Oever en Ponyhof. Echt superleuke weken gehad daar. Maar ik weet niet zeker of ze kampen in de voorjaarsvakantie doen. Je hebt meer keuze in de meivakantie en in de zomer. Succes!