Mag een verhuurder de borg verhogen na het ondertekenen van het huurcontract?

gaat om een verhoging van 200 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (2)

Hij kan de borg verhogen maar niet meer voor jou lijkt mij , je hebt tenslotte al een contract getekend
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een verhoging van 200 euro is absurd en (volgens mij) Absoluut niet toegestaan. verhoging van de huur kan over het algemeen na. Heb je het complete contract goed door gelezen? Als je getekend hebt voor een bepaald bedrag moet hij zich hier ook aan houden