Welke vis zit er op de rivier la marne?(frankrijk)

We gaan volgende week naar epernay in frankrijk. Ik ga daar vissen en heb totaal geen idee wat voor vis er op die rivier zit. We zitten bij camping municipal. Op google vind ik ook niets. Ty

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4K

Het beste antwoord

Te vangen is, van baars tot snoek, van snoekbaars tot forel, van roofblei tot.....barbeel.
Mede door de vangst van barbeel waarvoor je zwaarder materiaal nodig hebt is de Marne geliefd onder de sportvissers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi duidelijk antwoord + !

Andere antwoorden (1)

Er schijnt veel forel te zwemmen. Goede vangst!

http://www.federation-peche51.com/