Volg de borden die de gate aangeven.
11 jaar geleden
Door goed te kijken op je ticket. Daar staat namelijk op afgedrukt naar welke gate je moet, en welk nummer de vlucht heeft. Overal op een vliegveld staan richtingborden die aangeven waar de gates te vinden zijn. En per gate is precies aangegeven waar welke vlucht is. Net als de borden op het station die aangeven waar de trein te vinden is.
Amadea
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Op je ticket staat óf geen gate, óf een gate onder voorbehoud. De werkelijke gate kan tot kort voor vertrek wijzigen. Het is dus beter om de informatieborden aan te houden.
bamibal
11 jaar geleden
Met ticket bedoel ik eigenlijk boarding pass.
Op het vliegveld krijg je wanneer je je koffers af geef te horen welke gate je nodig heb. er zijn ook tv schermen met de vluchtnummers, bestemmingen en gate nummers op het vliegveld opgehangen waar alle info op staat voor je vlucht. Nadat je dat weet kan je de gele bordjes volgen die overal hangen. het is op volgorde aangegeven dus moet je opletten welke kant je op moet lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Schiphol is het allemaal super goed aangegeven, je kunt gewoon de borden volgen naar je gate (zoals de vorige beantwoorders al zeggen). Vandaar ga je via de slurf het vliegtuig in.
Bij het inchecken kun je ook om aanwijzingen vragen.

In andere landen is het soms erg chaotisch en vaak is er geen slurf, maar moet je van de terminal naar het vliegtuig lopen. Meestal is er dan wel weer veel personeel waaraan je gewoon je ticket kunt laten zien. Met een armgebaar wijzen ze je dan de weg.
Maak je geen zorgen, de kans dat je het echt niet kunt vinden en dat je vliegtuig zonder jou vertrekt is super klein.